Հայաստանի Բանկերի Միություն
Հաստատվել է պարտքերի հավաքագրման գործընթացում հաճախորդների հետ հաղորդակցման կանոնակարգը
Հայաստանի բանկերի միության (ՀԲՄ) խորհրդի կողմից հաստատված կանոնակարգի նպատակն է խթանել առևտրային բանկերի կողմից պարտքերի հավաքագրման գործընթացում հաճախորդների հետ հաղորդակցման սպառողամետ մոտեցումների ներինստիտուտային, օրենսդրական մակարդակից դուրս կիրարկումը՝ հաղորդակցման միասնական չափորոշիչների ինքնակարգավորման միջոցով։
Կանոնակարգով սահմանվում են խնդրահարույց հաճախորդների` փոխառուների, վարկառուների, գրավատների և երաշխավորների հետ պարտքերի հավաքագրման ընթացքում բանկերի կողմից հաղորդակցման նվազագույն պահանջները:
Փաստաթղթում օգտագործվել են դրույթներ, որոնք լայնորեն կիրառվում են միջազգային հեղինակավոր կազմակերպությունների կողմից հրապարակված ուղեցույցներում/կանոններում։
Կանոնակարգերի դրույթներին մանրամասն կարելի է ծանոթանալ հղմամբ
Նմանատիպ նորություններ
Սեպտեմբերի 13-ին ՀՀ կենտրոնական բանկի, Հայաստանի բանկերի միության , ՀՀ առևտրային բանկերի, Լոռու մարզպետարանի և «Իմ անտառ Հայաստան» բնապահպանական կազմակերպության ներկայացուցիչները այցելեցին հայկական դրամի 30-ամյակի առթիվ հիմնված անտառային տնկարկներ Լոռու մարզի Ջրաշեն և Ուրասար համայքներում:
«Հայաստանի բանկերի միության» նախագահ Դանիել Ազատյանը հունիսի 21-ին մասնակցեց «Հայէկոնոմբանկ» ԲԲԸ բաժնետերերի տարեկան ժողովին։
Շնորհավորելով «Հայէկոնոմբանկ»-ի բաժնետերերին և ղեկավարությանը՝ Դանիել Ազատյանը շեշտեց, որ ընկերությունը տարիների ընթացքում ցույց է տվել իր կայուն դիրքը բանկային համակարգում՝ լինելով պահպանողական, բայց հետ չընկնելով նորարարություններից։ «Բանկի հաջողության գրավականներից մեկը նաև ճիշտ կադրեր ընտրելու քաղաքականությունն է»,-նշեց Հայաստանի բանկերի միության նախագահը։