Հայաստանի Բանկերի Միություն

Միությունը իրավաբանական անձ ոչ առևտրային կազմակերպություն է, որի ստեղծման նպատակն է եղել բանկերի շահերի պաշտպանությունը:

Հաստատվել է պարտքերի հավաքագրման գործընթացում հաճախորդների հետ հաղորդակցման կանոնակարգը

08.02.2023
Հաստատվել է պարտքերի հավաքագրման գործընթացում հաճախորդների հետ հաղորդակցման կանոնակարգը

  Հայաստանի բանկերի միության (ՀԲՄ) խորհրդի կողմից հաստատված կանոնակարգի նպատակն է խթանել առևտրային բանկերի կողմից պարտքերի հավաքագրման գործընթացում հաճախորդների հետ հաղորդակցման սպառողամետ մոտեցումների ներինստիտուտային, օրենսդրական մակարդակից դուրս կիրարկումը՝ հաղորդակցման միասնական չափորոշիչների ինքնակարգավորման միջոցով։

  Կանոնակարգով սահմանվում են  խնդրահարույց հաճախորդների` փոխառուների, վարկա­ռու­­ների, գրավատների և երաշխավորների հետ պարտքերի հա­վաքագրման ընթաց­քում բանկերի կող­մից հաղոր­դակց­ման նվազագույն պահանջները:

  Փաստաթղթում օգտագործվել են դրույթներ, որոնք լայնորեն կիրառվում են միջազգային հեղինակավոր կազմակերպությունների կողմից հրապարակված ուղեցույցներում/կանոններում։

  Կանոնակարգերի դրույթներին մանրամասն կարելի է ծանոթանալ հղմամբ

 

Նմանատիպ նորություններ

«Բանկային համակարգի կայունության բանաձևը ոլորտում մրցակցային միջավայրն է». Դանիել Ազատյան
«Բանկային համակարգի կայունության բանաձևը ոլորտում մրցակցային միջավայրն է». Դանիել Ազատյան
21.06.2024

«Հայաստանի բանկերի միության» նախագահ Դանիել Ազատյանը հունիսի 21-ին մասնակցեց «Հայէկոնոմբանկ» ԲԲԸ բաժնետերերի տարեկան ժողովին։

Շնորհավորելով «Հայէկոնոմբանկ»-ի բաժնետերերին և ղեկավարությանը՝ Դանիել Ազատյանը շեշտեց, որ ընկերությունը տարիների ընթացքում ցույց է տվել իր կայուն դիրքը բանկային համակարգում՝ լինելով պահպանողական, բայց հետ չընկնելով նորարարություններից։  «Բանկի հաջողության գրավականներից մեկը նաև ճիշտ կադրեր ընտրելու քաղաքականությունն է»,-նշեց Հայաստանի բանկերի միության նախագահը։